۱۳۸۸/۷/۲۸

انگیزه دزدی

بدانید و آگاه باشید اگر من یک روزی در سرقت بزرگی شرکت کردم فقط به عشق چهره نگاری است.
 من می میرم برای یکی از آن نقاشی مبهم ها که از آدم می کشند. دوست دارم بدانم به نظر شاهدان در صحنه و رهگذرها ومامور پشت صندوق، من چه شکلی بودم. غیر از این هیچ راهی وجود ندارد که آدمیزاد بفهمد دیگران واقعا او را چه شکلی می بینند. تصویری که در ذهن بقیه از ما شکل می گیرد حتما با تصویر آینه ای و عکسهایمان فرق می کند. من خیلی خوشم می آید بدانم آن تصویر چه جوری است؟ واقعا هیچ چاره ای غیر از سرقت یا کلاهبرداری هست؟

۳ نظر:

  1. تازه جاب تر این است که الان یکی مثل من شما را چهره نگاری کند!
    یکی که اصلن ندیده شما را
    وفقط از روی نوع کلمه ها و جمله ها،از روی فضاهایی که ترسیم می کنید،
    از روی دغدغه ها و دل خوشی هایی که ازتان شنیده و خوانده چهره شما را ترسیم کند.

    پاسخحذف
  2. ژان ژنه یک کتابی دارد با عنوان "خاطرات یک دزد":من نمی دانم این آقای ژنه توی کتابش چی نوشته اما معلوم شد شما هم می توانید کتاب "خاطات یک دزد" خاص خودتون رو بنویسید.

    پاسخحذف