۱۳۸۸/۹/۹

پیشنهاد برای سنگ قبر

بازماندگان محترم:
چه امروز بمیرم، چه فردا، چه سال دیگر، لطفا روی سنگ قبر و اعلامیه ها، کلمه « ناکام» را بعد از ذکر نامم فراموش نکنید. شما فقط خودتان تعداد کتابهایی که می خواستم بخوانم و فیلم هایی که یک گوشه اسمهایشان را نوشته بودم که یادم باشد ببینم را لحاظ کنید! خودتان دلتان کباب می شود. حجم آرزویی که به گور می برم با حجم آرزوی جوانی که فقط دلش یک عروسی خوب می خواست اصولا قابل مقایسه است؟ اشکال کار هم این است که اسم هرکدام از کتابها یا فیلمها که در لیستم خط می خورد ده تا اسم دیگر جایش سبز می شوند.
یکی جلوی صنعت فیلمسازی و کتاب نویسی دنیا را بگیرد تا همه مان«ناکام ناکام » نشده ایم.

۶ نظر:

  1. اینجا کاش بلاگفایی بود. درست که محتوایش با خیلی از بلاگ هایی که به موقع حسب وظیفه و حفظ مشتریان ؛ سر می زنم کلی فرق دارد. درست که یک ملکه کلمه ی عزیز و خوش احساس دارد و ...
    ولی قیافه اش یک جوری است.کاش تا خیلی پرمطلب نشده منتقلش کنید یا قالبی تغییر دهید...
    دیگر این که گاهی دوست دارم کامنت خصوصی بگذارم ولی یا من بلد نیستم یا اینجا امکانش نیست. اگر گزینه اول درست است کمک لطفا!
    شکلک هم نمی شود گذاشت که الان برای این درخواست های زیاده از حد خودم شکلک مغروری چیزی بگذارم یا مثلا افسوس نشانتان دهم.

    پاسخحذف
  2. پست قبلی تان حرف نداشت(اه دارم خفه می شوم از بس سانسور باید کنم حرف هایم را!)

    پاسخحذف
  3. پس بايد خيلي قدر اين روز هام رو بدونم كه فقط يه آرزو دارم...

    پاسخحذف
  4. I do agree with you! be ghole dooste azizi f..k these all great movies.
    ;)

    پاسخحذف
  5. ای بابا .این جناب مرگ تشریفشون رو بیارن.باقی قضایا تشریفاته...راحت شیم بریم کپه مرگمون رو بذاریم...شرمنده همه اونائی که هنوز دلیلی برای بودن دارن!!!!شهر نشین جان یه پست دیگه بذار ...از اونائی که میبرتمون به قدیما.....الان.اینجا .خلاصه همه متعلقات "زمان حال"بد آهنگ است....ببخشید که اینقدر تلخم!!

    پاسخحذف